Продавець "СПОРТ ПЛЮС" - СПОРЯДЖЕННЯ ДЛЯ ТУРИЗМУ ТА СПОРТУ розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1384 відгуків
promo_banner
"СПОРТПЛЮС" - СПОРЯДЖЕННЯ ДЛЯ ТУРИЗМУ ТА СПОРТУ
+380 (67) 350-75-91
Кошик

ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

Способи доставки

  • Нова ПоштаБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 5000 ₴.Відправка замовлення Новою Поштою здійснюється кожного робочого дня ( за виключенням вихідних та святкових днів ) Доставка 1-3 робочих дня з моменту підтвердження замовлення, в залежності від місця розташування вашого населеного пункту. Для відправки замовлення день в день, ваше замовлення повинно бути підтверджене та оплачене не пізніше ніж до 15:00 цього ж дня (субота до 12:00) . Зберігання посилки на відділенні компанії "Нова пошта" обмежена терміном 5 робочих днів (згідно з графіком роботи конкретного відділення). На 5-й день зберігання посилка повертається відправнику. Скільки коштує доставка? Доставку оплачує одержувач, відповідно до тарифів Нової Пошти. УВАГА! При отриманні уважно перевіряйте вантаж. Якщо ви помітили пошкодження, псування вантажу -  вимагайте відшкодування витрат у перевізника. Магазин не несе відповідальність за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки. Увага! Капи відправляємо лише по передоплаті! Дякуємо за розуміння!
  • Магазини RozetkaВідправка замовлення через Точку видачі Розетка здійснюється кожного робочого дня ( за виключенням вихідних та святкових днів ) . Для відправки замовлення день в день, ваше замовлення повинно бути підтверджене та оплачене не пізніше ніж до 15:00 цього ж дня . Доставка займає від 3 до 7 робочих днів з моменту підтвердження замовлення, в залежності від місця розташування вашого населеного пункту. Зберігання посилки на відділенні компанії "Розетка" обмежена терміном 5 робочих днів (згідно з графіком роботи конкретного відділення). На 5-й день зберігання посилка повертається відправнику. УВАГА! При отриманні уважно перевіряйте вантаж. Якщо ви помітили пошкодження, псування вантажу -  вимагайте відшкодування витрат у перевізника. Магазин не несе відповідальність за вантаж, втрачений або пошкоджений з вини оператора доставки.

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаТовар вартістю до 300 грн та капи відправляємо тільки по повній оплаті. (Будь - ласка , при оформленні замовлення до 300 грн не обирайте ПІСЛЯПЛАТУ) Ми відправляємо Вам товар наложеним платижем тільки після уточнення та підтвердження вашого замовлення . Деталі уточнюйте , будь ласка , у менеджера .
  • Оплата на рахунокЩоб оплатити товар за реквізитами менеджер відправить Вам розрахунковий рахунок через SMS чи Viber. Ви можете оплатити його в банку/терміналі/додатку вашого банку. Оплату здійснюйте ТІЛЬКИ після підтвердження замовлення менеджером ! Отримувач: ФОП Пиняга Надія Русланівна, ЄДРПОУ: 3462105303, Рахунок IBAN: UA123052990000026008023311726, Банк: АТ КБ “ПРИВАТБАНК” Призначення : Замовлення №______ (обовʼязково)

Гарантія:

Наш клієнт має право на повернення або обмін придбаного у нас товару, відповідно до «Закону про захист прав споживачів» протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту покупки.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на товар в наступних випадках:
- товар має сліди механічного пошкодження;
- порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання;
- наявність сторонніх предметів, речовин, рідин в середині виробу;
- пошкодження виникли в результаті стихійних лих;
- при використанні товару не за призначенням.
- внесення змін у конструкцію, і самостійна заміна деталей

Вартість доставки не компенсується, за винятком обміну виробничого браку з нашого боку. Обмін товару здійснюється протягом 3-5 днів після отримання посилки з обміном від клієнта. У випадку повернення, кошти за товар відшкодовуються впродовж 5 днів після отримання посилки, на банківську картку клієнта. Щоб обміняти товар чи оформити повернення, необхідно написати нам в Viber чи Telegram із описом проблеми. Ваша заявка буде оброблена протягом одного робочого дня.

Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад вашим коштом.

Дякуємо за розуміння!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner